oh... no... you didn't?

Satt och filade. Tänkte att det var läge för ett smart, långt inlägg om något viktigt i samhället. Sen såg jag ett så roligt citat av en sverigedemokrat att jag var tvungen att skratta lite och sedan citera det.

"De vill heller ingte assimileras i samhället utan fortsätter att vilja prata sitt egna språk, äta sin kebab och bo i närheten av sin familj, istället för att bli svenskar."

Först använder han ett jeeeddesvårt ord som för att visa sin intelligens, sen är resten av meningen bara en gröt av grammatisk våldtäkt. Så att någon borde (om jag får citera min korta vän) "bitchslapa honom med en SFI-bok och samtidigt vråla grammatiska regler".

Sen skulle man ju kunna diskutera innehållet i meningen. De äter sin kebab! De vill bo i närheten av sin familj! Hujeda mig, sånt håller faktiskt inte vi svenskar på med. Äta kebab är faktiskt en skymf mot vårt svenska samhälle, och att vilja bo i närheten av sin familj är fan bara gay.

SD - Verklighetens folk.


Kommentarer
Postat av: ori

jak gillar din blogg. jag fick dessutom vara med på ett hörn. skojsigt. HEIL.

2010-08-05 @ 15:10:03
Postat av: sonja

du är inkvoterad, kompis!!

2010-08-07 @ 11:08:27
URL: http://smalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0