Jesüs Krisüs, Heil Hitlaah!

Jag påbörjade nyss ett långt och djupt inlägg men det blev så jävla pretto att jag sket i't.
Så nu pratar vi om fula ord istället!
Jag har blivit "anklagad" för att vara väldigt grov i mitt språkbruk ibland. (Ibland = ofta). Typ, jag skriker könsord om något går fel. Antingen så gnäller folk på att jag skriker fitta, för det är ju ett fult ord. Eller så gnäller de på att jag använder ordet fitta som någontning negativt. Vafan!
I min ordbok står det såhär: "Fitta - ett hål med lite skinn runt där man kan stoppa in en kuk, fingrar eller en banan och där även ett barn kan komma ut. Ser lite ut som någonting ur en skräckfilm. Kan även användas som synonym till någonting negativt typ "Din jävla fitta" = "Jag anser att du beter dig otrevligt."
Eller kuk. Kom igen. Har ni sett en kuk någon gång? Inte alls läckert - ett perfekt ord att använda i nedsättande syfte. Jag menar, vem vill bli liknad vid nåt mjukt men ändå lite hårt, ådrigt och allmänt obehagligt? Hua!

Alltså, jag vet inte vart jag vill komma. Antagligen ville jag bara ha en ursäkt för att skriva om fittor och kukar.
Andra ord jag tycker om är knullansikte, böööögar, bögars mamma (oh!), röv.. osv.
Det bästa tycker jag är att använda orden i bestämd form, KUUUUUUUUUUUUUUUUKEN!!! t ex.

öh... tja

Kommentarer
Postat av: Natalie.

Sen kan man blanda könsorden och typ skrrika JÄVLAFITTKUKSANAL!

2010-07-31 @ 11:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0